Pengurusan Pelawat Dalam Negara | CORPORATE STRATEGY AND COMMUNICATIONS OFFICE
» Pengurusan Pelawat Dalam Negara

Pengurusan Pelawat Dalam Negara

Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi membantu dalam menguruskan pelawat dalam negara, termasuk lawatan sekolah dan agensi luar. Proses pengurusan lawatan dalam negara adalah berdasarkan kepada Prosedur Pengurusan Lawatan Rasmi Universiti yang melibatkan:-

  1. Proses permohonan sama ada melalui surat/emel.
  2. Kelulusan lawatan di pihak PTJ berdasarkan permohonan
  3. Keperluan lain (penginapan/pengangkutan/makanan) sekiranya perlu

 

Berikut adalah senarai penyelaras di peringkat fakulti sebagai rujukan.

  1. Penyelaras Pelawat
  2. Penyelaras Sekolah Kluster/Angkat

 

Bagi mana-mana agensi luar yang ingin membuat lawatan ke UPM, sila kemukakan permohonan kepada :-  

Ketua Bahagian Perhubungan Korporat,
Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi
43400 UPM Serdang
atau emel ke coscomm@upm.edu.my 

Updated:: 26/04/2017 [hairul_nizam]

MEDIA SHARING

CORPORATE STRATEGY AND COMMUNICATIONS OFFICE
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03 8946.6003
03 8946.8972
C1537812877